رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در برنامه هفتم، اهداف مهم و بزرگی همچون رشد اقتصادی ۸ درصدی و تک‌رقمی کردن تورم و بیکاری تعیین شده است، گفت: برای تحقق این اهداف، باید ساختاری را برای همراه‌سازی دستگاه‌های اجرایی آماده کنیم.

تحقق اهداف برنامه هفتم، نیازمند همراه‌سازی دستگاه‌های اجرایی است

نشست «الزامات پیاده‌سازی و اجرای قانون برنامه پنج‌ساله هفتم» به ریاست سید حمید پورمحمدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز چهارشنبه (۱۷ مردادماه) برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاونان و رؤسای امور سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گزارش «الزامات اجرا و تحقق اهداف برنامه پنج‌ساله هفتم» از سوی امور برنامه‌ریزی سازمان ارائه شد.

سید حمید پورمحمدی در این نشست با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه متولی اجرای برنامه هفتم است، گفت: در برنامه هفتم، اهداف مهم و بزرگی همچون رشد اقتصادی هشت درصدی، تک‌رقمی کردن تورم و بیکاری، کاهش ضریب جینی و افزایش بهره‌وری، تعیین شده است.

وی افزود: برای تحقق اهداف برنامه هفتم، باید ساختاری را برای همراه‌سازی دستگاه‌های اجرایی آماده کنیم و از ظرفیت شورای عالی راهبری برنامه هفتم توسعه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور، نهایت استفاده را برای تحقق اهداف برنامه هفتم ببریم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست، معاونان و رؤسای امور سازمان برنامه و بودجه کشور، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.